sobota, 11 czerwca 2011

Kuniec

Stardoll mnie już nie kręci, znudziły mi się pikselowe laleczki i udawane sławy, ekh, papaaaa. :D Dziękuję za miłe jak i te potępiające słowa. Wiecie, że to wszystko to były jaja, nie (do tych, którzy bronili fejmołs stars)? :3 Dzięki za wszystko, kochani! Nic nie trwa wiecznie! Może kiedyś wrócę.
Pamiętajcie, traktujcie Stardoll z dystansem, nie uzależniajcie się od tego, bo później trudno się odciągnąć. Chyba, że chcecie przegrać życie realne.

Moja osoba pozostanie tajemnicą, a może i się domyślicie, kogo kryła poker fejs?... ;)

16 komentarzy:

LULA pisze...

Jak odchodzisz?! To może nam powiesz kim Ty jesteś? Przecież stardoll Ci się znudziło... :c

Queen of Suburbia pisze...

eyyy . no powiedz kogo krył poker fejs ?! ciekawa jestem.

Anonimowy pisze...

Czemu się nie ujawnisz.?

Anonimowy pisze...

A... jesteś kimś sławnym, czy raczej normalnym jak Krytyczka?

Anonimowy pisze...

:( szkoda :( a było tak super

Anonimowy pisze...

Szkoda ;(
Nie wiem kim jesteś xdd

Wiki pisze...

nie jest mi przykro l ;/

KrytykaNieBoli pisze...

Kochani, nie mam zamiaru robić wokół siebie zbędnego szumu.
Jestem kimś normalnym, tzn. niektóre osoby kojarzą mój nick b. dobrze.

wikus.., nie przejęłam się.

Klaudia pisze...

Mam pewne podejrzenia kim jesteś...

Kim pisze...

Ja myśle że to Lucas.Poland

Anonimowy pisze...

DarkaOlcia300 ?

Alicja(Milka2008) pisze...

Bez urazy, ale mam takie niejasne wrażenie, że ten blog powstał tylko po to, abyś zrobiła karierę a potem go zakończyła. Tak jakby wszystko było od początku zaplanowane....

hela ♥ pisze...

szczerze mówiąc to nie wiem kim jesteś , i nie obchodzi mnie to.
ale myślę że ktoś z sd.ocom.pl :P

hela ♥ pisze...

albo kubawiki ^^

Anonimowy pisze...

To nie jest Lucas, bo nie raz krytyczka pisała o nim tutaj.. :D

Imagine pisze...

proszę ujawnij się ;)