niedziela, 22 maja 2011

Bad Gosia

Nasza kochana Gosia manipulatorka wymyśliła kolejny śmieciokonkurs, w którym wszyscy będą chwalić ją, a potępiać zUąąą do potęgi entej pindolniętej (!) Gabisię9. Jak dla mnie to trochę nieładnie, a organizując taki konkurs wiadomo było, jaką tematykę będą miały prace. Uwaga! 1 "demot" chwalący ciocię Gosię (nie wiem, jak on ma demotywować, ale ok), 1 demot z Kejirą-V (Kefir-Fałmiał) i.. aż 3 demotywatory dotyczące Gabisi.

Ankieta :D
Który demotywator jest wg. was najbardziej żałosny?
Ja typuję nr 2!

PS: Post o dziwo nie miał być humorystyczny.

1. 

2. 

3.

4.

5.


20 komentarzy:

pysiakasia pisze...

;D

WeronikaChrzanowska pisze...

Zgadzam się, i_am jest fałszywa i wredna.Wiedziałą, że najwięcej będzie prac z gabisią, bo jej wierne lizodupy zrobią wszystko żeby wygrać!

Gosia pisze...

dla mnie to ty jesteś żałosna...

Wiki pisze...

Czekamy na opinię Gabisi9 :D

Kolorowa dusza pisze...

Po tekście w demotach widać jaki niektórzy mają poziom... Masakra ;//

Queen of Suburbia pisze...

żalowa 2 ; ?

Anonimowy pisze...

no nareszcie coś dałaś :) nie mogła się doczekać a co do tego to również 2 :)

KrytykaNieBoli pisze...

Uu, Gosia zła, bo w końcu odkryliśmy jej oblicze. :P Myślisz, że nadal każdy myśli, iż jesteś miła i przyjacielska? ;) Pokazałaś swój poziom tym konkursem + z pewnością wiedziałaś, że prace będą dotyczyły głównie Gabrieli. W końcu się z nią pożarłaś. :D

Anonimowy pisze...

Ludzie? Nie macie co robić tylko obrażać.?

KrytykaNieBoli pisze...

Czyli wg. Ciebie powinniśmy wszyscy składać pokłony każdej sławie z ubierankowej strony internetowej? :D
Ja po prostu mówię co myślę i widzę, jak sprawa wygląda.

Kisielowaaa pisze...

kurde mogłam zrobić demota o tym jaka to Gosia jest wspaniała a gabisia głupia, wygrałamym na pewno.
kisielowaaa

Anonimowy pisze...

Najpier reklamujesz tego bloga, pod postami, w których krytykowane są inne gwiazdki dodajesz komentarze typu: ''nieźle jej pojechałaś''...A teraz nagle blog jest żałosny, bo ktoś sktytykował ciebie (do i_am_collector).

Anonimowy pisze...

Zgadzam się z anonimem wyżej. Kto ci każe bić pokłony? Po za tym poziom zaprezentopwany w tym konkursie, owszem żałosny. Pragnę tylko zauważyć, że się do niego zniżyłaś krytyczko...
Pozdrawiam,
AvieCullen

Magdalena pisze...

Według mnie,ty jesteś żałosna.Gabisia9 jest Ok a ty Nie.

Paulina pisze...

Nie znam tak dobrze ani Gosi ani Gabi. Ale wydaje mi się, że Gosia zawsze chciała i chyba nadal chce być lepsza od Gaby. To widać, że ona chce ją "zniszczyć" . Może gaba też jej nie lubi, ale przynajmniej tego nie pokazuje tak jak Gosia.. A zresztą ja nie lubię takich sławnych osób, nigdy nie da się rady z nimi normalnie pogadać - bo myślą , ze są lepsze. Więc nie jestem po niczyjej stronie. Ale myślę,że gdyby nie Gabisia to Gosia byłaby nikim..


Może się mylę, no ale ja tak uważam :)

Anonimowy pisze...

Pisz notki częściej ;D

KrytykaNieBoli pisze...

AvieCullen, ależ ja tylko oceniam te wybryki. ;)
Przecież widać, że Gośka chce się odegrać na Gabrieli.

Anonimowy pisze...

Skoro jesteś taka mądra krytyczko, to ujawnij swój nick. A może boisz się że ktoś cię wyśmieje i zwyzywa? A w ogóle to czemu szukasz problemu tam gdzie go nie ma? Skąd możesz wiedziec jakie zamiary miała I_am_collector, przecież mogła nie wiedziec że będzie tyle prac o gabisi9(patrz praca 1).


Bumcykcyk

KrytykaNieBoli pisze...

Bumcykcyk, może przyjdzie na to pora. Wyśmieje i zwyzywa? Skarbie, to wirtualny świat i coś widzę, że zbytnio się wczuwasz. I coś jeszcze - ja się domyślam, przecież to logiczne. A kłótnia Gośki z Gabisią była idealnym tematem do pseudodemota.

Alicja(Milka2008) pisze...

to było chamskie. Teraz sobie pomyślcie co gabisia może czuć. Nie mówię że jestem jakąś jej lisidupą, ale to było straszne. Pragnę zauważyć że ciocia często się śmieje z innych, ale jak ktoś jej coś zarzuci to zaczyna przypominać wściekłego goryla...